donderdag 6 september 2012

6 september

Welkom in onze klas Quinten! Jawel vandaag hadden we al een nieuw vriendje bij in de klas!
We zongen van” vrolijke vrienden “voor hem.
Want ook al stempelen we “ik,ik,ik!” (omdat dit deze week toevallig ons thema is), toch denken we ook een beetje “wij” in onze klas.
In de nieuwe crea-ruimte maakten we vandaag lekkere cupcakes, eerst handjes wassen en dan deeg maken.
De winkel ging vandaag ook voor het eerst open, en met een lange grijptang konden we het fruit in een zakje doen.
Als slot van de  dag versierden we samen het “hiep, hiep, hoera-boek” want er is er maandag al eentje jarig!
 
Tot morgen
Juf Karin
op de trap terug onze schoentjes aantrekken

voor we eten bereiden, eerst de handjes wassen

dat zal lekker worden!

een half uurtje in de warme oven

voor het eerst gaat onze fruitwinkel open, niet vastnemen met je handjes!

onze nieuwe vriend QUINTEN samen met Andres in de watertafel

het nieuwe verjaardagsboek

tussendoor even wat kruiden gezaaid, want we zullen heel wat koken dit schooljaar

ons boek is mooi nu mét inbreng van alle kleuters

ons thema is "ik ben ik" en met deze twee letters stempelden we een blad vol

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen