vrijdag 29 maart 2013

Daar is de lente! Daar is de zon...

Het is vakantie, dus zeeën van tijd om terug te blikken op de voorbije veertien dagen.
We deden aan liefdadigheidswerk door de klas van Meester Rik te steunen op hun rommelmarkt.
Onze klas ademt lentesfeer, de zandtafel kreeg paasverrijking, langs onze mooie trap in de klas kruipen lentebloemen omhoog, de kapstok zweeft momenteel tussen de paastakken.Het voelt goed in onze klas!
De paasklok kwam op bezoek, maar toch blikken we graag eens terug naar het bezoek van de paashaas ook, voor hem maakten we een mooi kunstwerk!

De mama van Andres kwam chocomousse maken.

Maar de vier kuikentjes in onze klas speelden werkelijk de hoofdrol de voorbije veertien dagen, eerst zaten we af te tellen tot hun komst en dan op een mooie maandag waren ze gewoon al in de klas!
Durf ik of niet, durf ik aaien? durf ik vastnemen?
Wacht juf zal het even proberen met Mats de pop, he, die durft het kuikentje zomaar over z'n hoofd en schouder te laten lopen, tuurlijk dat wij dat dan ook durven !

Geniet mee van de paassfeer in de klas!
En als je even door je neus ademt ruik je misschien wel de chocolade!

tot na de vakantie
dan komen we terecht in ICHTYWOOD ( filmgemeente)!!!

prettig verlof
jullie juf karin
jawel, we mogen op de tafel staan!

verrijking in de zandtafel

lentemandala

het gewone spel tussenin is zo waardevol

mijn aankopen van de rommelmarkt

juf, als ik deze T-shirt aanheb ben ik altijd blij !

mijn eigen aankoop van de rommelmarkt : kip met brilletje op ! (met dank aan falke!!!)

wat popje mats durft dat durf ik ook juf

Linde is de absolute kenner

is dit nog een zandtafel?

prachtig werkje hoor jasmijn , met liefde gemaakt

durf ik ? durf ik niet?


bloemen kruipen omhoog

rikketikke tik, jij en ik, eitje groot , eitje klein, wie zal de koning zijn?

wie zit daar stiekem te snoepen???

doe het kopje halfvol...

kijk , daar kan ik van genieten, het échte werk van de kleuters

zoals Mats de klaspop


Neem een groot blauw huis met een rond venster...wiskunde in een notendop


VBS dankt miekado!

schimmenspel : het allermooiste ei, met dank aan de klas van Juf Ariane


als pop Mats het durf! dan wij ook hé


als Juf even moet wachten maakt ze vanaf nu een sjaal, voor wie??


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen