dinsdag 18 maart 2014

Voel je ze ook...die lentekriebels?

Juf Elise is ziek, alle kleuters zitten samen in mijn klas, een gezellige drukte dus.
Ik laat de kleine Elise even telefoneren naar haar juf hoe het nu wel gaat. Daarna kiezen ze een hoekje in de klas, de kleuters zijn ook mijn klas goed gewoon door de wekelijkse opendeurtjes.

Het is leuk om de hele groep samen te zien, sommigen gaan buiten zaaien, anderen gaan ook een villa kakelbont timmeren in ons werkatelier. Plaats genoeg in mijn klas om allemaal een eigen plekje te kiezen.

dag juf elise hoe gaat het met je?

potjes vullen met potaarde, in de namiddag komt iedereen hier gras zaaien

spel met regenboogrijst


"hai , pippi langkous, ik doe mijn eigen zin"

pa piraat, kom vlug naar huis, pippi mist je hoor

lente in de klas

lente in een doosje

gras zaaien



juf!!! een regenworm

bloemen planten in de schooltuin




ik ga heel zorgvuldig te werk

niet wachten tot iedereen klaar is hoor, gewoon koprollen



"handschoen leggen, niemand zeggen"


een gezellige groep aan het genieten in het zonnetje

de schoolmagnolia staat in bloei!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten