donderdag 15 januari 2015

Opening tearoom "koekjesmonster"

Wat een werk! Wat een werk! We kleden onze nieuwe tearoom aan, we versieren onze klasdeur, maken tafeldecoraties, leren de tafel dekken, afruimen, de vaat doen, we doen boodschappen en dit allemaal voor de grote opening op maandag en dinsdag 19 en 20 januari. Er was een kleine vip-vooropening voor de ouders en familie van de tweede klassers :




ik stempel mijn naam op mijn schort


tussendoor genieten van de gezellige hoekjes in de klas


we leren muizentrapjes vouwen

tafelversiering : een koekjesmonster 
kok lowie maakt z'n eigen koksmuts

luister-en boekenhoekje




wiebeltaartenspel


gezellige drukte in de klas

zakje friet?


de tafel staat gedekt om heel veel te werken

ik zoek in een boek mijn lievelingseten

tafelversiering : koekjesmonster

op weg naar de carrefour
























we dekken de tafel voor onze gasten


een overdrukke tearoom

zelfgebakken koekjes uitdelen

even knuffelen met het bezoek

afruimen en de vaat doen hoort er ook bij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten