woensdag 2 september 2015

twee dagen ver...

Het is altijd speciaal, nieuw schooljaar, nieuwe kleuters, nieuwe situaties, nieuwe ouders...
Het is goed kijken, goed luisteren, proberen en goede afspraken maken.
Ons eerste thema : "als bezige bijen terug naar school" is leuk. Kleuters bezoeken alle hoekjes van de klas, kiezen hun eigen symbool en plekje in de klas.
Een greep uit de eerste foto's :
ik mag iets vertellen als ik mijn schelpje in de schaal kan leggen

wij kunnen iets vertellen! : wij hebben een nieuw zusje!

de taart raakt vol iedereen heeft een verhaal




blije gezichten, grappige verhalen! leuke vakantie gehad....!!!



bloemenprinses

jullie zijn welkom!

doopsuiker uitdelen broer en zus in dezelfde klas






welk liedje zullen we zingen?







de gevangenis is open, kyano is een boefje!

gezellige drukte

opdrachtkaart met plasticine fran gaat heel zorgvuldig te werk!

ik treed graag op

met mijn vriendin ilani


ik maak een inktvis van plasticine

en ik een taart van zand en schelpen

en daar ben ik apetrots op!





ik maak mijn naam van plasticine



wat scheelt er brajen?


Bijschrift toevoegen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten